A Tiktok kezdetben az a felnőttek számára fura és ismeretlen platform volt, ahová tömegesen regisztráltak a kiskamaszok. A digitális reklámügynökség szerint azonban mára már az alkalmazás bőven kinőtte ezt és széles körben, más korosztályokban is ütemesen, megállíthatatlanul növekszik. Bár többségében még mindig a fiatalabb korosztály használja aktívan ez az újnak számító szociális média pllatformot. Azonban a magyar reklámügynökségek úgy látják, hogy egyre jobban tágul a kör. Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint hogy először sorra regisztráltak a külföldi hírességek, aztán némileg lemaradva a magyar sztárok zöme is elérhető már a Tiktokon. Hogy miért? A digitális reklámügynökség szerint a Tiktok népszerűsége és elterjedése a tavalyi pandémia alatt jelentősen megugrott. Sokan kezdetben csak passzív szemlélőként, szórakoztató időtöltés gyanánt regisztráltak. De aztán egyre többen elkezdtek tartalmakat is gyártani. Persze a fiatalok egyáltalán nem nézték jó szemmel, hogy a kis zárt világuk kezd felhígulni és nem egy családban már anyu és apu is jelen van az oldalon. Láthatunk néhány példát arra is, hogy tinik ebből is igyekeznek előnyt faragni és sorra töltenek fel olyan videókat, ahol a szüleikkel, vagy nagyszüleikkel együtt szerepelnek.
Previous Post: Ilyen árakon mozognak most a szürkehályog műtétek
Next Post: Vicces és intim nászajándék ötletek