A marketinget nyáron sem szabad szabira küldeni

A magyar reklámügynökségek jól tudják, hogy a marketing aktivitásokat nyáron sem szabad pihenőre küldeni. Ha az év ezen hónapjai nem is számítanak kiemelt időszaknak vállalkozásunk életében, az online ügynökség szerint vannak olyan tevékenységek, amelyeket fenn kell tartani, hogy ne okozzon visszaesést a cég életében. A magyar reklámügynökségek úgy vélik, hogy mindig akadhat téma, amelyről lehet kommunikálni akár egy hírlevélben, akár egy jól megírt blogbejegyzésben. Ezek azok az apró, de fontos aktivitások, amik elősegítik, hogy mindig benne legyünk a célközönségünk és potenciális vásárlóink fejében. Nagy hibát követ el az, aki hetekre eltűnik és nem ad hírt magáról, főleg, ha csak az online térben vállalkozik valaki. Valamint az sem elhanyagolható, hogy a social média platformok is szeretik, ha rendszeresen teszünk közzé tartalmakat. A látható tevékenységek mellett pedig legalább olyan fontos, hogy ilyenkor talán több idő jut összeállítani, hogy miket és hogyan tervezünk megvalósítani az év hátralévő részében. A marketing ügynökség szerint ilyenkor remekül lehet előre dolgozni, például fotózásokat szervezni, vagy videók felvételével előkészülni az őszi, téli, ünnepi időszakra. A nyár a régen halogatott fejlesztésekre is kapóra jöhet, akár egy honlap designfrissítésről, vagy egy webshop átalakításról legyen szó.